Kärlek... .

Älskar dig så otroligt mycket Hans Robert Lindh <3 Bästaste :)
Turbo är så otroligt söt, hehe har tagit massa söta kort på han. kanske lägger upp en bild på magen sen oxå, robert tog kort i dag så får ni ser hur man ser ut nu för tiden ni som nu läser min roliga blogg haha. Ja man har ju liksom fått en liten mage nu. <3 Yes mm så vad gör man en helg som denna då? Känner mig helt folk skygg hehe, ne men i går så var jag tröttast i världen jag och Älskling myste lite sen somnade jag ganska så snabbt, har vart mkt jobb denna vecka samt dåligt med sömn, i dag har vi vart duktiga och kört lite saker till tippen, ska köra ett lass i morgon oxå. och jag har fått för mig att jag ska upp kl 5 och göra en sats med bröd, den skall jäsa 4 timmar o vi vill äta de till frukost, hehe hoppas jag kan somna om efter jag satt degen .



Josefin du betyder allt för mig, du får mig att må bra, jag vet alltid att du finns där för mig o det gör mig så lycklig  o glad, du ställer upp när man behöver dig o det värmer något så otroligt. Du är en äkta vän rakt igenom, är så oroligt lycklig att jag får vara vid din sida. Du har all min kärlek, Jag  älskar dig glöm aldrig de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0