.... Måndag kväll...

Finns ju inget vettigt att titta på, på tven.. Men men blir nog en film lite senare. Är så himla sugen på något men jag vet inte vad jag skall ta, blir helt galen, skulle kunna slita av mig håret måste ha nått i munnen...
Min lilla gosekisse, han är så sjukt goskär ligger alltid brevid mig o gosar massa mys<3


Haha han är så himla tok söt, tungan ute i vädret. <3


<3

Nee alltså jag måste gräva djupt in i mina skåp nu, jag måste ha något i min mun...
jag önskar att det bara kunde regna lite pengar på mig, det skulle verkligen behövas, det är fattigt som bara den här. Det är som vanligt kämpigt kämpigt, önskar bara att man för en gång skull skulle kuna bara handa nått utan att må dåligt, jag får ju ont i magen jag bara handlar mat för att man har så lite pengar, usch ! men men ..
nee så va de ja, rota i skåpen va de som gällde.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0