..... Robert + Åsa ...

När ska man bli frisk då? Fan så Jobbigt att vara sjuk =/ Huvudet spränger på o snoret forsar ner, så underbart eller inte. ..  Hoppas att jag blir frisk till på söndag men det borde jag bli, men bara för att det är jag så ligger jag väl med 40 graders feber eller nått. Nej fyy!! Har 38 i feber nu,
alltså va fan är det som går på tv?? Shit finns det verkligen inget annat att sända?? Det är ju helt sjukt, det är ju helt ruttna program, Vill bara sova just nu, men det bara dunkar i huvudet och täppt som fan i näsan så det är så jävla svårt.

Kul katte hade ner en lampa som gick i tusen bitar samt två blommor,. Kul att damsuga med feber o spräng huvud värk. Men men bara bita i de sura äpplet, bara för att det var fåglar utanför o han blev ju helt till sig.

..........................................

ska Vila eller nått nu o må allmänt dåligt.
tjingpling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0