..... Sjuk .... =/

Jaha det var ju typiskt, då vart man dunder förkyld =/ Ligger Hemma med feber o snoret riner o halsont .
Fy fan jag hatar att vara sjuk, liksom vad kan man göra? Så fort jag rör mig så dunkar huvudet, Skulle bara vilja kapa av den, o ska jag vila så går det inte för att jag kan inte sova med öppen mun, näsan är ju helt täppt, snart har jag snytit upp en hel toa rulle . . Ja allmänt piss mår jag,. Bli ännu mera arg när man förlorar så mkt pengar. hade ju sett  fram imot att jobba., Men nej hemma ligger man o känner sig som en rutten potatis.
Bläää rent ut sagt. ....

Och finns det nått att se på tv?? Ahhhh Nej Skulle inte tro de =/

Ja Det enda posetiva är katten just nu, han är så gosig jämt, då han inte vill busa så klart.
Men han ska alltid dela min kudde så mys, o i morrse så låg han på bröstet o sov. Ligger alltid här brevid mig tätt intill. Helt klart den mysigaste katten jag haft/träffat. :)
Det bästa är när man kommer hem, han ger sig inte fören man lyft upp honom, sen springar han efter en o måste vara exakt där jag är, Pussas i ansiktet o kurrar :P
 
Nee nu ska väl jag Fortsätta må allmånt dåligt o tycka synd om mig själv.

Tjingeling !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad jobbigt, det är så typiskt att man ska bli sjuk när man har mycket jobbtider och så!Tråkigt! Kryaaaaa! kram kram

2009-03-05 @ 11:10:30
URL: http://ahannithing.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack, Just nu känner man sig som en död sill. Blää..hoppas allt är bra med dig i alf. :)

2009-03-05 @ 12:43:45
URL: http://matttssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0