Söndag.

Vilken bra start på dagen man gjorde, hade pratar hela fredagen att man skulle ställa fram kl, o jag sa att jag skulle göra de när jag gick och la mig på lördag kvällen då jag jobbat i dag, Men jag vaknade halv åtta en minut innan jag hade ställt mobilen. Då klickade de i skallen NEJ kl är ju halv nio helvete slet på mig kläderna och slet upp robert då han skulle köra mig, men jag hann ju i tid , men tänkt om jag inte hade vaknat o ställt kl på åtta som jag hade tänkt, Pust tur hade jag :D O nu sitter jag här med massa ont i skallen =/ Men men det går nog över med tacos o mys med käresta hoppas jag.
Känner för att lägga mig i ett varmt bad, men det går inte för de är stopp de där förbannande avloppet och jag orkar verkligen inte ta tag i de. Det ska Robert få göra sen men han lagar ju bilen nu .
Hittade i alf i går en grej som man kan ha till alla jeans o kjolar i stället för mamma byxor o dyligt som är så fult. så nu kan jag ha alla mina byxor o kjolar hela tiden :D Så får väl hem den om några dagar Wiieee :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0