Kärlekens kväll


Ska inte säga För mkt så har jag ingenting sagt, är lite små irriterad just nu men det går väl över med lite sömn, är snorig som fan det bara rinner o rinner, finns liksom ingen hejd på skiten ;D haha men men det är väl så att man lagom ska bli dunder förkyld när man väl har en massa tider att jobba o man verkligen känner för att jobba. Men jag ger mig inte i första taget jag ska jobba och inte bli meer förkyld Bestämt ! Ha.

Du tror att du vet allt du och är bäst på allt. haha skrattar. Det kan bli lite för mkt i bland och så är det nog för alla.

Kan man ha en mer underbar pojkvän? Han är bara helt otrolig, så söt. så omtänksam. Vi är som nykära i mot varandra, det bara snurrar, så mkt stöd och kärlek har jag aldrig upplevt eller fått av någon förut.  Vi har gått igenom en hel del, men det måste man oxå för att kanske förstå vissa saker.
Kommer i håg första gången som vi träffades <3
O du följde mig hela vägen till dit Jenny bodde på den tiden . ca 5 år sen tror jag det blir !Nått sånt :) 
Minns det som det vore i går kommer ihåg exakt vad jag hade på mig, för jag hade sprungit runt o testat allt för att jag var så nervös o ahh Hehe, skakade ju när jag satt på bussen hihi
O tänk här är vi i dag . <3 Helt underbart o snart har vi en till i familjen. <3
allt är så perfekt, bästaste svärfamiljen man kan tänka sig, har näst in till bättre kontakt med dom än min egen, dom är bara så underbara, vi känner varandra utantill det är som att komma till några du känt i hela dtt liv. Tur är väl de att man lyckades träffa in de så bra, med så underbara männsikor, det är ju viktigt att ha bra kontakt med dom oxå, då dom ska bli farmor o farfar ;D För tänk om det inte vore så, usch typ om det vore stelt eller om man inte ville träffa dom för att man inte tyckte om dom. Nej fy ! för Man vill ju kunna åka dit utan Robert oxå, så dom får träffa sitt barn barn osv. :) Jag skulle aldrig klara av de o tur är väl de att man inte har det så. Hihihi.  och jag vet ju att jag är väldigt omtyckt oxå, mycket roligt som vi gjort tillsammans, :)
Så lycklig att jag har allt det som jag har, !
<3
Har bara lust att skrika av glädje , ahhhhhh iiiiaaaa :P <3<3<3<3
Helt tokig här ju, ni lär ju bli tokiga som läser hihi . :P

Nu måste jag verkligen snyta nästan innan allt hamnar i soffan hehe, Nu började raw oxå, :P hihi .
Massa kärlek till alla från mig, !
GosePuss Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0