Åhhhhh..

Ondgag i dag , fick ingen sov morgon suck =/ Somnade om en stund efter men i alf. var väl någon som var sjuk på jobbet eller nått så blev frågad om att jobba, Men själva grejen är att jag tagit bort min tilljänglighet för att jag skulle till föräldragruppen. Hadde tagit bort den från tolv. Och tiden dem behövde var 10-15.30 konstig tid oxå. Men liksom hur skulle jag kunna den tiden med tanke på min tilljänglighet? ändå måste dom terra och fråga. Men men det är väl så det är. Ska jobba i morgon nu till elva i alf.
Var sista gången på föräldragruppen i dag både skönt och tråkigt, ska bli kul sen på återträffen i alf :)
Sen gick vi ut med Saga efter det, vi gick en lång promenad, det var jätte skönt samtidigt som jobbigt =/ Gick jätte bra först men sen efter ett tag så fick jag ont i beckenet varje steg jag tog var som att nu går jag av, Svårt att beskriva hur ont de gör alltså. Sen väl hemma så åt vi hamburgare mumms de var så gott :)
Sen åkte robert för att hjälpa asen , och jag satte mig här, men somnade efter någon timma sen vaknade jag lagom vid kvart över nio av det var varmt och var törstig. Men samtidigt så stormar Robert och aasen och arne in genom dörren Jippii. Robert hade skickat mess att dem skulle komma men de hade ju inte jag hört. Så nu sitter jag här helt sliten med dem snackades och kaffe drickandes :P 
Helt läskigt här i går igen =/ Vet inte vad de kan vara, läskigt jag har börjat få ont under båda brösten typ hjärtat/halsen, Det känns som om man svalt något och det fastnat i halsen svårt att andas riktigt ont nästan så man var tvungen att åka in i går till sjukan, men jag gick runt  gråtandesi lägenheten som en yr höna sen stälde jag mig och bakade kakor då gick de över. Kommer det tillbaka får man väl kolla vad de är, så konstig känsla går inte att berskriva men läskigt som fan. Men nu sitter jag bara här med den vanliga ondan som man kämpar med. 
Jaha snart kanske man ska sova men det lär ju bli svårt hmm. Efter jobbet i morgon så ska jag och Emma åka hem till Hanna Panna :) Trevligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0