... . . .

Jaha så ska man börja jobba i morgon kl halv sju, ingen lust alls och somna det kommer jag inte kunna göra. Men får väl sova på lördag, för på söndag så ska man jobba igen . .
helt värdelös dag som så många andra dagar, men på sista tiden har allt varit skit. Har varit så arg och ledsen..
Här om dagen var det riktigt kris var ute och vandrade för mig själv ahhhhh. !!
Jaa kan inte riktigt skriva allt här, så jag avslutar det hela med att äta lite mars !

Haha prat spelade med min mamma i telefonen i två timmar nyss. :P Haha, jag skulle lära henne ett spel på en sida så att vi kunde spela tillsammans och att hon skulle kunna spela där i bland. Och så klart hon fastnade för spelet. men om så arg jag blev, förlåt mamma men du är så himla Trög, alltså tog så lång tid innan hon fattade , puuhhh.. Det var jobbigt. Hahaha,.



Vissa saker är väl bara så som dem är . Antingen så finner man sig i det , eller tar tag i det. Men är det så lätt, hur ska man veta vad som är rätt bra och fel. Varför kan inte bara någon visa en vägen om man så snällt ber om det. ?

Varför är det aldrig någon som ser när jag mår dåligt ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0