Fiskmåsprutt

Haha jag är helt flummig alltså :P haha Robert blir helt tokig på mig :) . Känner mig som en fiskmåsprutt !
Jaa moooget . . :D

I dag har det vart en helt underbar dag . Först så var vi hos sjukgymnasten och fick väl lite tips o skit med beckenet . Sen så fixade vi lite viktiga papper och sedan begav vi oss till sundbyholm där vi åt glass och myste :) Var så Myssigt :D
Sen hem och laga mat och si så där, och nu sitter vi här, Och jag är flummig och Robet kollar på simpsons hihih

Jaha i morgon ska man jobba usch har ingen lust alls vill bara vila upp mig o min rygg.
Men det är bara tre dagar kvar :D lallla laaaaaaaaaaaa :D Deeee niiii

Hehe nee jag ska nog ta och skutta av mig allt flumm :D Haha Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0