.. Fredag .

Helt sämst dag på jobbet då det värsta som finns är när alla går och stampar och man kliar sig i huvudet för att ha något att göra..  Jag är sån som gärna har nått att göra hela tiden,, Men men jag överlevde dagen och begav mig sedan hemmåt och fixade mig . Hämtade sedan Robert och vi åkte och käkade och fixade lite saker Till Emma och Stefan Och Lilla Ella..

Kvällen har vi spenderat hos Ella, Stefan Och Emma. Alltså jag skulle vilja ta med mig Ella hem, Så himla söt, man kan ju inte sluta titta på henne liten ögonsten de där, kommer bli en riktigt konkurens där bland killarna när hon blir stor, :) Hon är så söt liten flicka, så liten, vågade knappt hålla i henne, känns så konstigt att man själv ska ha en sån lite bebis. Som Robert sa när vi åkte hem nu längtar man bara ännu mera, man blir ju lite avis på dem och vill sno med sig lilla Ella hem :) Men vi hinner hälsa på flera gånger, ska dit snart igen :D
Men det är inte allt för länge kvar tills våran lilla vill ut, Läääängtar så sjukt mkt. <3

Ska försöka gräva ner strids yxan under ytan, men humöret är inte att leka med och känslig de är man. Men kämpar du så kämpar jag. Jag vet inte. ? . Men man får väl ta en dag i taget och inte ha så stora förväntningar på allt. !

Jaha får man sova i morgon då ? Hoppas på det, jag behöver få sova nu, Sen är det väl bara att sätta på sig ett leende och ta tag i soffan här hemma och all tvätt, något som jag inte ser fram i mot, Men jag måste ju göra det . Och Man får ju passa på dem dagarna man är ledig ,


Ska lägga mig ner här nu och drömma mig bort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0