Fredag .... Helg...Jobb...

Fredag i dag, dagen startade med massa stress segade som fan i sängen och vi skulle ner på stan för att skriva de där faderskaps papperna. Men vi hann i alf i tid :D Sen åkte vi och köpte en liten sak till min mamma som fyller år i morgon :).

Nu har jag precis stoppat in klyftpotatis i ugnen , är super hungrig, vi ska äta fläskfile, klyftpotatis och beasås :D mumm de !
Snart ska Saga få åka hem =/ gud så tråkigt måste jag säga, men får ju hem lilla kissen i stället så det blir mys de med :D Fredag kväll och då är det så klart hem till stefan man ska :P Hehe spenderar alltid mina fredag kvällar där :PMassa trevligt. Sen är det jobb både lördag och söndag, puuhh så tråkigt men det är bra med pengar , och inte så många arbetsdagar kvar, Hoppas att ryggen håller. !

satt och tänkte på massa minnen i går, :) kollade gamla bilder o grejer gud va tiden går fort.
Som jag och robert shit vi har ju träffats i massa år, nog för att det har varit lite uppehåll där ett tag men endåå och många mera år ska det ju bli med stor familj o grejer. ;)

Satt och tänkte på Josefins och min road tripp vi gjorde, minns du den ? Haha fan va kul det var spontan grej och bara vägen framför oss och vi kunde åka vart vi än ville , Det var skoj men osams där ett tag blev vi oxå skrattar . Men satan mysigt o kul var de med allt vi gjorde, tältning o trekantig stuga o krogen o allt vi hittade på ;D

Och nu funderar man ju på vad man ska göra för semester i år? Hmm förra året så var de ju skara sommarland och lisseberg, men i år då? Ja det tåls att fundera på :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0