Fredag..

Jaha den 1 Maj i dag då ;). har nästan nyss kommit hem från jobbbet och nu sitter jag här, ska ta mig en dusch sen då? Jaa vad ska man hitta på igentligen ? Hmm,.
Kollade På fyverkerier och Brasan i syndbyholm i går, Grillade även i kjulsta innan det var Gott !
Nu är det bara 28 dagar kvar tills jag hade tänkt att jag skulle vara hemma och vänta in den lilla bebisen :)
Så får man se hur länge man blir hemma, hur mkt föräldradagar man ska ta ut, får se.
Jaha så är man ledig i helgen vad ska man göra då da? Skönt att vara ledig men känns som att det inte finns något planerat utan man kommmer sitta inne och ruttan ? Spännande ? Haha nee men nått ska man väl göra. :)

Nu ska jag i alf spela lite world battle sen Hoppa in i duschen och sen hoppas att det slår in något skoj att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0