Glad . .

Nu har äntligen sommaren kommit igån, solen skiner och det är super varmt. =) Och jag behöver inte jobba någe mera så skönt. Fast än så länge har jag inte riktigt fattat att jag inte behöver jobba mera det är ju liksom nått som man gjort i ett par år. Men det ska bli alldeles underbart, vänta på bebis och bara ta det lungt, =)

Haha att man kan vara så känslig för lite sol, då jag var i sundbyholm i går och träffade alla från jobbet så satt jag i solen en pytte stund de var då inte länge, men hem kom jag med en röd arm och två röda ben hahah. !!
Så det är bara till att smörja in sig, så surt att man inte kan bli brun, men man får bita i det sura äpplet helt änkelt. :P

I dag ska jag min syster mor och en vän till henne åka på marknad , får se vad som finns där för skoj :)
Ska bli trevligt, sen blir det grillat i kväll hos jenny och Robert mummms!!

Tjoho !


Kommentarer
Postat av: Jenny ¤ Liam´s mamma

Åhh Va fin du var med din mage :) Blir såå avis , saknar det otroligt mycket, hehe. Fast lika mysigt att ha honom här iof =P Hur är det ?

2009-06-04 @ 22:01:09
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Jenny ¤ Liam´s mamma

Åhh Va fin du var med din mage :) Blir såå avis , saknar det otroligt mycket, hehe. Fast lika mysigt att ha honom här iof =P Hur är det ?

2009-06-04 @ 22:01:13
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Jenny ¤ Liam´s mamma

Förstår det också :) Jobbigt med alla kläder =P Okej så bra, Det är bara bra här också :)

2009-06-05 @ 15:23:05
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0