Kväll . . Folk . . Lördag . .

Hmm....... Händer det något i denna stad eller är fult med folk, fest och skrik ute ? Jag har spenderat min kväll hemma hos min mor där jag fick massage o massa ompyssel :) Sen när jag gick hem så stötte man på folk överallt verkar som alla festar.   . .

Fick en sån konstig känsla i kroppen, Hmm.  känner mig så ledsen samtidigt som jag är så Lycklig . .
Man kan aldrig veta om man gör rätt beslut men det gäller att finna sig i den väg man har valt och göra det bästa utav det.
Jag ska jobba i morgon men hur fan ska jag kunna sova?, när jag är pigg, grann jäveln dunkar musik dock inte i mitt hus men måste ha fönstret öppet då man annars kväs för att dörren måste vara stängd pga katten. .
Ungen i magen har fått någon dille att det är skit kul att bara ligga på ena sidan av magen och tycka precis som att den tänker ta sig ut i sidan av magen på mig. !!!

Känner för att bara springa runt och dansa i lägenheten så där helt hysteriskt, Haha. . satte på en låt som gjorde mig jätte glad och lycklig samtidigt som jag var ledsen för att man började tänka på massa saker.  .
Känner mig så ensam på något vis,.

.. .  . . Nee man man kanske ska ta och Sova ska ju jobba i morgon , . . Jippii eller vad säger man : !! - -

Älskar dig Robert <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0