Lördag...

Ja nu är det helg :) Mkt trevlig kväll i går, var hemma hos stefan som vanligt, var massa folk där som festadde och hade sig. Var ishockey oxå hela soffan var full och alla skrek, Jag var dock inte intresserad av den skiten kan jag säga :P Hehe man massa trevligt att träffa massa Folk och Vänner :). 

OCh i dag är det Lördag :)
Vi har i alf lite sol på himelen :D Robert åkte precis i väg för att tvätta bilen hos arne , sen när han kommer hem så ska vi gå ut med Saga på en lite längrre promenad så hon får sträcka på alla sina muskler och busa av sig ordentligt :) Hehe hon är så glad för lite sol den snutten som finns på balkongen med sol just nu sitter hon på :)
Sen efter vi vart ute med Henne så ska vi åka hem till min andra hälft (svärmor o svärfar o blivande faster ) :) Och få Grillat uj så gott !
Sen vad kvällen erbjuder efter detta det vet jag inte ! 

                 
Vill att lilla liten ska komma ut snart =) Det är en olidlig väntan varje dag.
I dag har jag Jätte ont i ryggen så kuuuul Jippii =/
Kan inte sitta ner för att det gör så ont under ena sidan av bröstet, Blääääää =/

Haha Saga Drog nyss rumpan mot golvet haha såg lite kul ut , det kliade väl :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0