Mjaauuu

Jipppi nu kom Robert hem, fast han drog lika fort ut med hunden :P Men när han kommer in ska vi Pussas här i soffan :) Sen måste man väl sova för att börja halv sju hatar att börja halv  sju känns lite segt att behöva sitta i bilen kl sex men men det är inte så många arbetsdagar kvar som tur är. Skönt de har så ont i ryggen så jag gråter, så fort jag jobbar så går den av. =/ men man är ju härdad så man kämpar på !
Jag kommer verkligen sakna Saga sen när vi ska lämna henne hon är så söt :) Så himla gosig låg brevid mig förut med huvudet på armen ! Fast att han en hund på heltid har vi/jag inte tid med just nu alldeles för mkt ansvar och så . Men vi ska ha hund sen när vi flyttar till hus så det är bara att längta. :)





Haha ni ska se min magen den rör sig som aldrig förr :) haha Sötnosen där inne kan få komma ut nu tycker jag . :)
Jag är så sugen på något innan jag ska försöka sova men vad? Hmm...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0