Ont.. . Gald .. Lycklig..

Har sovit så dåligt i natt, har nästan inte sovit något alls, Har haft massa ont i magen samt så helvetes ont i ryggen, så de blev till att ringa till jobbet och säga att jag blir hemma i dag. I går fick jag så där ont igen halsen/hjärtat/mellangä rdet så svårt att förklara, men nu blir det till att ringa till vårdcentralen/rådgivingen.

Så har Emma och Stefan Fått Ella i Natt så gudomligt söt fulländad och perfekt är hon. =) Så glad och lycklig För eran skull, Nu längtar Jag massor efter att få träffa dom. Pratade Med emma säker en timme eller mer hörde hur lilla tjejen lät så sött där i bakgrunde :). Massa Grattis !!!

Funderar på om jag ska gå och hoppa ner hos Robert igen det fanns inte så mkt roligt här på datorn.
Inte så ofta vi får mysa en vardags morgon tillsammans, jag jobbar ju dem flesta dagaran vissa helger med. Men nu är det inte så många dagar kvar vilket jag längtar så sjukt efter då det är så jävla tungt o jobbigt.

Jag är super hungrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0