Saga. .

I går så var vi hos min farmor o farfar syskonen och  Robert och jag , Och pappa kom ner från sthlm oxå. Åt smörgåstårta och massa annat gott som vanligt när man är där. Hjälpte dom med lite saker ute på tomten och Robert fixade även bilen. var helt underbart härlig dag ute på landet med sol och värme :) Hade även med oss hunden Saga som Robert ska passa åt Daniel i 14 dagar ungifär ! Så hon ligger här brevid mig i soffan och sover just nu :) hihi Nu har man ett skäl till att gå ut i alf, hunden måste ju ha motion, men får bli i den mån jag klarar får ju helvetes ont i ryggen i mellan åt. =/ men men bara att kämpa på !

Känner För att fiska i dag ? Hmm . Men det gör inte Robert , Han ska ju åka i väg och  fika i torhälla, Kotte  och tjejen har kommit ner från göteborg, Men jag känner nog inte för att följa med dit? Kanske jag får ha hunden kvar hemma och ta en lång promenad med henne kanske :D

Saknar faktiskt Turbo här hemma, hade han vart hemma så har vii ju myst nu som vi alltd gör. Men nu är det ingen som ligger i min famn osv. Saga är lite för stor för de, Mosar ju lilla mig o bebis då ju Hehe. !

Nee men nu ska jag gå och fixa mig och göra något vettigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0