tisdag.

Jaha det vart att åka med Robert och hälsa på kotte och alla  där i alf  i går mkt trevligt. Sen åkte vi hem för att äta, och sedan så bestämde vi att vi skulle kolla på film med dom så vi åkte först och hyrde film tog en på nyheterna,. sedan till Roberts mamma och pappa sen i väg för att kolla på film. OCh jag säger bara som så här vi hyrde den dåligaste filmen som någonsin gjorts :S HAHa så se aldrig GaG Den var så sjukt rutten så det inte var sant men det kunde vi ju inte veta innan . Hehe man kan inte lyckas jämt :p
Idag så har jag redan hunnit med att städa hela lägenheten damsugit moppat och dammat :) Sen tvingade jag robert att göra toaletten nått vettigt måste ju han oxå göra :D
Och kl ett ska vi på föräldragruppen och efter det så får vi nog lite främmande här hemma på lite fika. Funderar på om jag ska baka en sockerkaka? Hmm men jag känner inte för de, får nog bli någe kakpaket på affären i stället Hehe.

Lilla Saga är så söt här brevid mig :D Min mys hund nu när våran katt är borta , !

Ne nu ska jag spela lite world battle ! Hiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0