Tordag. .


Dagen startade med besök hos barnmorskan. Allt såg bra ut och växt om magen har man gjort och hjärtljudet var bra och allt annat man kollar :P Så bokade jag en tid till sjukgymnasten om Rygg helvetet bland annat.

Av typ ingenting kan jag fan börja gråta alltså Har någe känslo störningar inom mig tror jag . Men man måste väl få ut sina känslor även om man inte alltid kan sätta ord på saker o ting.

Sen har vi även vart hos Roberts mamma och Pappa och syster . :) Hälsade på min lilla älskling, :) Turbooo !
hade med oss sand och mat till honom han verkar ha det bra i alf :)

Jag fick för mig att jag skulle göra nått förut så jag har gjort Sorbet var på affären och köpte jordgubbar så det blev jordgubbssorbet men jag har inte smakat den ännu, står fortfarande i Frysen tänkte jag skulle se hur den ser ut sen när Robert kommer in från promenaden med saga. Hoppas på att den blir god så lätt att göra bara Vatten Socker och någon Bär eller frukt typ konsentrerad juice och lite citron :D Så När Robert kommer in bli det min Sorbet och melon och Mys !
Sen är det Upp till jobbet i morgon och sen se vad helgen har att erbjuda :)

                                                                        

                                                                    Saga    :)                                          Turbo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0