Värdelöst

Jaa Här är man helt sprängd alltså, Känner mig som en sprängd gås :O  Magen är Håd som sement går inte i någe mera. Men har inte ätit på hela dagen sen när vi väl skulle äta mat var man ju hungrig och bara åt sen efteråt så smällde de på att man ätit mer än vad som får plats Haaha ! Och jag har dipp och schips här framför mig oxå som jag hittat i skåpet och man måste ju liksom smaka på allt detta Jaa shit säger jag bara. ! Känner mig stor som ett hus :D
Hur ska detta sluta ?

Jaa Helt Jävla seg och värdelös fredag måste jag säga. ! men skönt att bara vara och ta hand om sig själv oxå iofs.
Har fixat alla blommor här hemma, gett dom mera jord och planterat om lite :) Hoppas bara att det tar sig, men jag har ju nästan lyckats blivit en blomm fantast från att vara en blomm dödare :D hihi

Jaha Ska man se en Film nu kanske?
Tror nog att jag kommer sitta fast vid datorn ett tag till :) Ligger här nerstoppas som en Korv i soffan med allt moff som inte går ner :P
Men det går nog säkert ner i roberts mage så :D

Nee ska Gråta en skvätt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0