Film, Sova..

Sitte här har nyss beställt lite saker till Kevin, Robert och Robet dem kollar på tv. Kanske blir film snart någon komedi adventur land eller hur den nu stavas. Jag vill hellre se en äventyr eller action/ skräck film. Men denna är kanske bra visar sig.
Har hänt rätt mkt i helgen, Mat med familjen och idol i fredags, Familjen öberg i lördags och Avesta resa i söndags. mkt trevligt  :)

Det som känns mindre bra just nu är att allt känns så Förbannat konstigt, det var stelt och vi sa knappt något. Det känndes så i alla fall. Men jag är så trött på att låssas, varför ska jag vara glad och låssas som inget hänt? Men det är väl så här livet ser ut, gilla läget Åsa, men jag har fått nog!!  Men blir det så som jag sa då bryter jag kontakten för någon måtta får det vara på saker och ting.


Kevin - <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0