Helgen har varit

Händelsetik och otroligt underbar..


I fredags kom pappa hit till Eskilstuna, han bjöd mig och mina syskon på lunch på acropolis eller hur det stavas. Det var mkt gott, sen tog vi en sväng på stan efter det.  Sen gick jag hem och började med maten till kvällen. Det blev kassler med potatisgratäng och sallad, även josefin var här och åt. Jag och Josefin hade en aldeles egen myskväll då Robert åkte i väg. vi  kollade såklart idol vad annars, sen gjorde vi nagelmanikyr på varanna haha. Men mina naglar vart dock fula haha ;) Dina vart ju snygga i alf josefin. Blev även massa godis och dricka så josefin mådde illa ;D hihih Älskar dig min bästa vän

Lördagen
blev upp tidigt då jag och robert hade bestämt att vi skulle ta den där sprutan... Men vi var såå sega på morgonen så vi kom till parken zoo nio och då var det fullt, vi ställde oss i kön men gav upp... Så vi åkte och fixade present till farfar och lite grejor... sen åkte vi till Avesta där jag fick min efterlängtade present en Symaskin :D som jag har längtat. Det blev mat och massa mys med dom. :) Sen väl hemma igen så blev det massa mys här hemma jag och Robert hade dukat upp med kex, ost, vindruvor, dricka, m.m Så jag och min kära sambo hade världens mys kväll :)

Söndagen blev att stiga upp väldigt tidigt den med, för nu hade vi bestämt att vi skulle ta den där sprutan men vara där i tid så vi kom långt fram. Så vi var där halv nio ca, kom rätt så långt fram. när dom väl öppnade gick det ganska så fort. Så nu har man ont i armen med det är inte farligt allt. Sen efter det så har jag och Kevin vart hemma. Jag har provat på att sytt lite.. Och nu har Robert kommit hem så nu ska jag hoppa in i duschen. För i kväll har vi blivit överbjudna till min Mamma så vi ska dit och äta middag ;)

Tjing !

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha. åsa där har du fel.. mina naglar vart extremt fula. men dina däremot vart väldigt läckra.:) Älskar dig med!

2009-11-29 @ 22:10:36
URL: http://fribergjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0