Morgon

Jag har alltid varit morgon trött och kommer alltid att vara det´. Jag hatar att gå upp tidigt på morgonen. Speciellt när man bara stiget upp sen inte ska göra något, typ ska jag jobba då är det helt okej, visst jag är ap trött men man liksom måste och man piggnar till någonstans på väg till jobbet. Nu måste jag gå upp för min älskade son vill, man blir lika glad när man ser han, men vad gör man på morgonen ? jag piggnar aldrig till det är bara sååå segt att komma upp. Plus att han vaknar på nätterna och vill äta, så segt så.. Men Vi går upp ny blöja, kläder för dagen, frukost till mig. Men sen då?? Nu sitter vi bara här och har allmänt tråkigt och jag vill inget hellre än att sova... Kan väl duscha? Men orka de... fast å andra sidan så vara det ja som slet upp Kevin ur sängen i dag, men han sover inte på kvällen. Så nu måste jag försöka med allt. Förut somnade han mellan 8-9. Men nu ska han inte sova fören 12 kanske.. har försökt att korta ner och hålla han vaken under dagen, men han vill minnsan sova sova sova..  verkar som han vill sova tre gånger på dagen.. Ja det gäller att exprementera sig fram vill gärna att han somnar tidigare på kvällen än mitt i natten..

I dag är det Fredag, me like ! Ska ta en promenad sen, kanske handla lite saker om inte jag och Robert åker i väg, Sen Blir det väl någon god mat sen är det så klart IDOL!!

Gud vad man får höra olika saker om den där svinsprutan, man börjar ju fundera vad som är sant och inte. Man
får väl låsa in sig ett par år tills det är över då!

Nehe ska väl försöka vakna till lite nu...

Kommentarer
Postat av: Tida

Hej!



Jo, det är väldigt jobbigt att se hur förvirrad och vilsen han blir när kroppen inte vill lyda.

Gör ont i hela mig :(

Men nu busar vi och myser så mycket vi kan, så han ivf får aktivera sig lite.

Jobbet blev det tyvärr inget med, men jag ska ivf jobba heltid fram till september. Så det blir lite mer pengar:) Ing-Marie har fått för sig att gå ner i tid nämligen:)

Hur är det med er då??



Kram

2009-11-21 @ 21:23:19
URL: http://rasocker.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja jag vill med dit! Får se om man kan ta sej dit i sommar :)

2009-11-25 @ 10:04:05
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0