Torsdag

I morgon är det helg ! Tjoho för det :) älskar helg , för vet ni vad som är på tv då? IDOL Haha.
Så i morgon är det Fredag då ska vi äta tacos min familj + min familj Haha ! Hajar som hajar. efter tacosen så är det så klart idol mys! Sen har vi lördag då ska vi hjälpa familjen öberg med att flytta kartonger till huset :D dom vet bara inte om det ännu, har inte messat Emma än.  Sen har vi söndag då ska vi Åka till avesta, till min farmor och farfar och se hur dom har det. Dom har bott i hus innan i mitt barndomshus till och med, dom köpte det av mamma och pappa herrans år sen, men nu är huset sålt. Så nu har dom en lägenhet.  Så det händer för min del i helgen. Och nu i kväll En Torsdags kväll så ska jag och Robert kolla på Johan falk nr 6 Kollade på nr5 i går den var inte lika bra som alla andra så hoppas på att sexan ska vara riktigt bra nu!
för övrig i dag så har jag träffat Emma och Ella, Kevin skulle köpa en present till sin pappa, som han ska få på söndag !

Nu ska jag gå och gosa med Kevin =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0