Dop

Så där nu är dopet avklarat äntligen.. Var massa folk och då hade vi ändå bara bjudit dom absolut närmaste, vi var ca 56 st ! Men jag klagar inte jag älskar att vara bland massa släkt och vänner :D
Kevin fick en massa fina saker, nu står allt i hallen och tar massa plats. Är så himla trött i dag, Kevin sover så funderar på om jag ska gå och göra honom sällskap. Sen få något i magen och invänta posten och se om man bli glad :P Sen får man väl ta tag i allt här hemma usch !
I dag blir våran lilla son 3 månader :D Min lilla snutt ,

         
Kevins dop presenter, kevins dop tårta (gjord av min mamma) Moster och Kevin. Mina två älsklingar. världens bästa Josefin ! I love.


Kommentarer
Postat av: åsa

Det är ju verkligen något fel på min sida hihi

2009-10-26 @ 20:39:03
URL: http://matttssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0