En riktig skit dag..

Jag bara gråter och gråter, Faaaaaaaaaaaaaan... Du fanns inte där för mig på den viktigaste dagen i mitt liv, det gjorde så jävla ont. blir så jävla förbannad men vad ska man säga....... Men varför just nu? Och nu då?, du kommer inte?? Blir så in åthelvete arg och besviken.. Jag bokstavligen Hatar dig samtidigt som jag älskar dig !!

Var tvungen att skriva av mig lite, tårarna bara rinner kan tyvärr inte riktig uttrycka mig om vad o vem.
En riktig skit start på dagen, hoppas att mamma o syrran kan komma och göra den bättre och sedan älskling komma hem och rädda dagen.

Skulle vilja ställa mig i skogen och bara skrika...


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du måste vara stark! <3

2009-10-22 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0