Jag...

... Bokstavligen hatar Pengar, det ska alltid vara lika kämpigt att få ihopp allt. Varje månad har man likförbannad en hög med räkningar sen när dom är betalda är man lika glad som vanligt ! Jag och robert har verkligen inte köpt eller unnat oss något på flera månader ! Dem gångerna vi haft turen att få pengar eller vinna ja osv , nee men då är ju bilen trasig kul! Så det har verkligen inte varit kul alls med pengar. Fast vi har ju varandra här hemma tak överhuvudet och Mat det är väl det viktigaste!
Fast allt kommer väl vända nu hoppas jag så att det kan bli lite bättre. Livet är bra kämpigt !

Men jag är världens lyckligaste som har en så fin son, han är så genom go min lilla plutt, och så har jag världens bästa sambo, pappa  till min son. Att vara med dom betyder allt, det finns inget bättre. ! Älskar er <3

Jaha så funderar vi på om man ska flytta kanske ? Hmm vi vill ju ha hus men det får nog stå i skogen och växa till sig lite. kanske vi ska ta en lägenhet där i mellan, men jag är så extremt kräsen på ställe och utseende.. får väl se man kan ju alltid titta. !

Ska gå och rota lite i min frys nu ,

Ha en trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: sara - alicias mamma

Ja du inge kul att kim blev av med jobbet. Men alla verkar ju bli det tyvärr :( Bara hoppas attd et löser sej nu när vi ska ha en till med

2009-11-03 @ 08:52:57
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0