Kevin..

...Han är förkyld.. Snorig, han nyser hela tiden massa snor.. roslig som en grisslibjörn. Han sov hur dåligt som helst i natt plutten, jobbigt att andas med snor näsa.  Nu Sover han som en utslagen groda. Så nu ska jag Passa på att duscha och hänga lite tvätt, skulle ha bakat men min mamma glömde ta med sig jästen. Puuhh. . 
Dagen har gått fort, nu väntar jag bara på att Robert ska sluta så man kan mysa lite =) 
Ska nog se Filmen i kväll som vi tog av min kusin i går, vi var i sthlm i går och firade min kusin, träffade farbror o pappa.

Nu ska jag blöta ner mig i duscheriet. 
  

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Jobbigt när dem blir sjuka dem små barnen..

2009-10-06 @ 18:22:13
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0