Kväll

Nu sommnade lilla Kevin här hemma. Jag ska nörda lite worldbattle Hehe ,
Snart är det dop inte långt kvar, har i alf hittat en sån där bolero som jag ska ha på mig, om den är fin vill säga :P Det hoppas jag fanns inte den färgen jag ville ha men den här kanske dugen den med. Beställde från nätet efter mycket letande. har beställt sånna där servetter med hans namn på nu oxå, är lite mer saker som måste införskaffas sen är det bara skvätta vatten på lill grabben :)

Vad tråkigt det är när Robert jobbar. Vem har bestämmt att man måste jobba. Kan inte alla bara få pengar ändå  och sen att man kan jobba när man vill och med vad man vill Haha.

Ska nörda worldbattle nu

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Det försåtr jag!

Jo då emd oss är det bara bra, ja det har bara sagt pang! Haha :P



Vad roligt har robert fått jobb? :)

2009-10-07 @ 07:55:25
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja jag vet, det har gått läskigt fort! Men såå jag längtar! :)



Vad roligt, Ja det förstår jag..

2009-10-07 @ 10:27:14
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0