Måndag.

Jaha då var helgen över. .  tråkigt men det är bara att invänta nästa :)
vad har hänt denna helg då? i fredgas så var det middag med jobbet , jätte trevligt vi var hos Catarina där vi spelade guitar hero och hade allmänt trevligt :D
Lördagen var tråkig städade och sånt där. Och i går så avslutades helgen med att vara hos svärföräldrarna Super mys:D

Och i dag så är det måndag och den här dagen har varit sååååå seg , väntade på att posten skulle komma, men när den väl kom så kom ju inte de jag ville. Jag väntar på min bolero, servetterna till dopet, däcket och sen bilderna.
Min mamma ska ringa mig nu här snart så blir väl att träffa henne en sväng i dag i alf. Vill komma ut i dag, var sugen på att gå i skogen förut men nu ser det inte så skönt ut ute längre,. 

Jag är så himla trött , har vart det nu i några dagar. Eller dagar har väl varit trött i månader men nu är det ännu värre, men jag vilade förut i dag med Kevin men vilar jag så blir det bara värre för då kan jag inte sova i kväll. så jag får sluta vila på dagaran men svårt att låta bli när man är så himla trött så ögonen inte orkar med.
Skulle lätt kunna gå och sova från nu till i morgon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0