Söndag-Dop

Ja natten eller dagen eller vad man ska kalla det började ju bra. Roberts Jävla Tjej kompis ringde kl 5  flera gånger så tillslut så var robert tvungen att svara, hon frågade om robert kunde köra henne och hennes kompisar hem, men snälla liksom kl var 5 va fan. Vi låg ju och sov hon visste oxå att i dag så ska vi ha dop för kevin. Och robert bor ju inte själv jag hade så himla svårt att somna om, menar jag är redan uppe om nätterna med Kevin det räcker liksom, Men lagom när jag hade somnat om Så ringer Hon igen halv sex... fy fan hade ju för i helvete redan sagt nej, vad förväntar hon sig att robert ska stiga upp och köra henne mitt i natten, och till råga på allt ända borta i strängnäs. .!! Den där bruden har inte mkt innanför pannan, jävla pucko!! så himla sne och det har jag all rätt tilll att vara ochså...

Så nu ska jag ta ett långt härligt bad för att försöka rädda upp dagen och hoppas på att jag blir på bättre humör, menar är det inte de ena så är det de andra. Är redan tok ledsen för mkt, så ska detta förstöra dagen med sömnbrist och så vidare..
Nu måste jag slita mig här i från har mkt att stå i inför dagen som komma skall!

Hoppas att ni har sovit godare än mig i alf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0