ÅsaRobertKevin

Här sitter jag medans Robert och Kevin sover, igentligen så skulle det vara skönt att göra dem sällskap men jag steg upp i stället och har vart uppe en stund nu. Så det är alldeles tyst här, det är bara tangenterna som för liv när fingraran springer över dem.
Vad händer i dag då? Kanske ta en promenad med Pontus? Vi tog en promenad i tisdags i vilsta och då vart jag jätte sugen på att gå den där tipspromenaden att ha liksom ett mål och nått att göra medans man går kan vara kul kanske haha. men dem frågorna man såg kunde jag ju inte, men pontus får googla på mobilen haha , Måste ju få alla rätt :P  men jag säger bara ett ton myggspray måste man ha, fy fan det var olidligt sist vi gick där Haha.. Jaa det visar sig vad dagen har att erbjuda.

Jag är jätte sugen på att Fiska, MEn det är tydligen bara jag som är det för jag får inte med mig någon. Skulle vilja ta en sista fiske tur innan det blir vinter. fast i år så skulle jag vilja pimpla :)

Solen skiner i dag i alf, ialf just nu men det är inte så varmt ute 11 grader visar temperaturen här på datorn. Så nu blir det att pälsa på sig när man är ute. Inte långt kvar till vinter, mysigt hoppas på mycker snö :). Fast det behöver dock inte vara så kallt, då blir det krig här hemma som alla andra vintrar. Haha. !

Jag tror faktiskt att jag ska gå och krypa ner till mina undebara Killar nu. Älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Tida

Jo, jag kanske skämde ut mig en aning på Ica:) Men nu kan jag inte göra annat än att le åt de. Jag måste ha sett helt sinnessjuk ut...haha!

Här är det bara bra! Känns konstigt att sommaren är slut bara, har börjat med jul-schemat på jobbet och det är verkligen helt sjukt!!

Ta hand om er!!

Kramar

2009-09-10 @ 18:12:12
URL: http://rasocker.blogg.se/
Postat av: Jack

Tja;) Vem är din favorit i idoljuryn? :D

2009-09-25 @ 17:40:28
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0