Fredag

Sitter här med data skärmen på tven. Lyssnar på jätte bra musik och humöret är på topp.
Känslorna bara flyger omkring i kroppen och jag känner mig så lycklig =) Världens finaste son har jag på golvet i babysittern han sitter där och pratar på sitt språk,. Miin andra halva min Kärlek ligger och sover.
jag har varit duktig jag har diskat och torkat i köket och ska snart damsuga så att det blir fint här hemma igen.
Sen ska jag och Robert bege oss ner på stan tror jag det blir, vi ska se om vi kan hitta lite saker som
vi behöver till Kevin. Sen ska vi handla lite granna.
Redan fredag i dag, helgen är här igen vad fort det går, men nu ska jag städa
Trevligt Helg!

Robert
Kevin
I
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0