Söndagen är här.

Vilken underbar helg det har varit :) I fredags så var vi i väg och handlade mat och lite smått och gått så nu finns det en hel del här, vi var på nya willys så himla fult utanpå ser inte ut som en affär, men där inne var det fint. sen så senre på kvällen så åt vi tacos som är så himla GOTT! D sen vart det film och mys här hemma :) Josefin var även här en ca 5 min haha Tack för kläderna du är för go du =) Älskar massa <3 Sen kom den efterlängtade lördagen :P då bar det iväg till kopparbergsmarknad. Roberts familj var redan där med husvagen så vi mötte upp dem på malingsbo camping sen åkte vi in. Fanns mkt att titta på samt mycket skit med så är det väl alltid,! men det var super trevligt och roligt. Handlade inte så jätte mkt vart en klänning till dopet, en present, godis. Sen fick vi två tröjor ett par skor till Kevin. Åkte även en karusell hahah skoj skoj :P Jag och Alexsandra blev de som åkte, under tiden vann Robert en bil till Kevin , =) Vi vann även lite fler nallar. Sen blev det åka till husvagnen och fika och skratta och snacka skit. så lagom vid nio nått sånt tror jag åkte vi hemmåt. var hemma halv tolv tror jag, då var man lagom utslagen ont i fötterna av allt gående och stående :) Super Trevligt ! Och nu är det Söndag ,Har lurat i min vän att göra mat till min lilla familj så vi ska till Josefin och Krille senare i dag, Trevligt :) Och nu på dagen så ska jag bara vara inte göra något speciellt alls :D Skönt !

Från marknaden.

Kärlek <3

En gamal bild, Tagen för tre sommrar sen .

2 Månader gammal

På Väg till Kopparberg,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0