Toys

I Dag så hade jag och Robert bestämt att vi skulle på äventyr någonstans. Så i morrse funderade vi på vad vi skulle göra, vi dividerade fram och tillbaka vad man kunde göra. Haha det blev inte bättre än att vi åkte till ikea, Men det var jätte kul och mysigt även om man gjort den turen flera gånger. Vi tog en sväng på ikea och kollade lite, köpte så klart korv och pizza även mjukglass och choklad :P. Sen gick vi över till leksaksaffären där vi vart en bra stund, Haha vi hade skit kul när vi gick och kollade på alla saker, vad vi ska köpa till Kevin osv :) Ohh jag vill att han ska få en sån där bil som går på batteri en stor sak :P kostar dock massa tusen, men vem vet man kanske har hunnit blivit miljonär tills dess att han kan använda en sådan. fans en hel del roliga saker , nog bestämt redan vad han ska få i julklapp ialf, haha eller det är nog snarare robert som vill ha en sådan :P Tror nog att det är robert som kommer leka med alla Kevins leksaker hehe..

I morrse så tog jag och kevin vårat första bad tillsammans =) Jätte mysigt han gillar verkligen att få bada !

OCh snart börjar massa planering för dop oxå, Ska göras massa inbjudningskort och allt möjligt, Sambon min har ju inte liten släkt Han inte Hehe. :) Fast vilket jag tycker är mysigt då min är liten, och hans släkt är så himla go den gillar massa :) 

Så himla besviken och det har jag så fullkomligt rätt till att vara, vad är det för fel? Känns som att det kvittar vilket nu, Vill inte ens att du ska Ringa mig, skit sur verkligen. !

Bjuder på lite olika bilder :P

       

Vart en blandad kompott med bilder de där :P hehe.

Ska gå och mysa med min son nu <3




Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja jag hoppas att tiden går fort!

Vad bra! Hittade ni något kul på ikea? ;)

kram

2009-09-03 @ 19:19:19
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja det var gott :)

Haha ja det är konstigt om man kommer därifrån utan något, men korv går ju alltid ner ;) Kram

2009-09-04 @ 19:19:30
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0