jadu

I måndags så vägde o mätte vi plutten . Och hon frågade hur det gick med ammingen nu då, jag jätte glad svarade att det inte hade vart några problem alls sen vi var där sist en vecka innan, Utan att det kändes som allt hade börjat flyta på ! Haha ska man skratta eller gråta, sen senare på måndag kvällen så började de igen! Åhhhhh.. fan vad OOOOOOONNTTT, kul hela tisdagen blev pannaka helt död får ju feber direkt o helvete (mjölkstocking ) men det satte inte i så länge utan det vart bättre o bättre under dagen. och nu har jag bara lite ont o ena bröstet. ! Så jag är glad att det bara var för en kort stund men hur kul är det ? kommer det tillbaka igen då ger jag upp!!
Tog i alf mitt första bad i går efter förlossningen Såååååå Skönt, Kändes lite konstigt att ligga där med platt mage :P innan så låg man och guppade med en fet kula haha :D
I dag så har vi vart och hälsat på hos Jenny , jag robert, kevin, Emma och Ella. Kevin är trött i dag han har sovit massor, och nu har han sovit sedan vi var där, typ 3 timmar men nu verkar han vakna precis så det är bara att ladda för matdax :)


Kommentarer
Postat av: Elena

Tack :) Hoppas allt är bra med er? / Elena

2009-09-05 @ 10:49:37
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0