Hemma..

Efter en lång dag känns det som.. Vi började med att åka till örebro för att hämta spacerplattorna (eller hur det stavas) Efter det vart det storhandling och kolla present, nu är vi hemkommna men utan pressent. Men vet ju aldrig vad man ska köpa..

Skrev förut att kevin har 6 tänder han har ju 7 såg i bilen att det fanns en till :P som sagt dom ploppar upp hit och dit :) Kul..

Har skickat mail på ett hus, dock så ligger det lite långt här i från men det ligger ju åt Robert jobb så ja? haha jag vill inte bo i stan så jag kan ju flytta vart som helst.

I övrigt så hatar jag Pengar, !!!!!!

I kväll ska jag mummsa på en påse tacochips med ostsmak och kolla talang..

Ha en trevlig fredag kväll alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0