Kevin

I dag blir Kevin 9 månader . <3
Min älskade lilla kevin, finaste <3

Kollade på huset i går, som sagt så blev jag kär direkt.. ;(
Men vi ska inte ha det, en stor grej är faktiskt att det låg så nära vägen. Och en till stor grej så långt bort med det visste vi ju men men...

Kan inte någon bara ge mig ett hus? Känns som alla hyr hus, men för oss dyker det då inte upp något =/

Har förstört våran spegel och bordet under , haha hade så tråkigt så jag och Kevin var på ballen och målade det vitt!!!!!!!!!!! :O
Jaja..

Nu ska vi gå och äta med Robert, Kevin ska få någon gryta !
Hejåhå!

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis grattis till stora killen!!

2010-04-26 @ 15:00:09
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0