Åskviggen

Ja nu har jag precis kollar klart på percy - åskviggen , vi kollade på den för någon dag sedan man jag råkade somna så nu kollade jag på slutet. Kevin sover och Robert halvsover här i soffan.

Jag är med trött så bli sova snart skulle jag tro, kevin har ju en förmåga att vara vaken på natten/äta/böka och ja vet vad :P

Har haft trevligt besök här hemma i kväll av Marie, Rikard, Meja och vilja :) Trevligt!

Innan jag ska sova så ska jag ge mig på en runda på pointshop !! Måste ha mera poäng !


Kommentarer
Postat av: Marie

Trevligt att komma hem till er! Ni har en jättefin lägenhet =)

Snart är det våran tur att bjuda på fika! Kram

2010-08-13 @ 09:25:44
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0