Bläää

Söndag och jag orkar inte göra något. Och Robert har åka iväg och lämnat mig med alla roliga hemmasysslor som vanligt ARG!
Kanske ska börja strejka och bara diska det jag använder och tvätta mina kläder ! Grrrr
Tycker att man kan hjälpas åt någon gång åtminstone =/

Jaja... Ska Över till mamma senare i dag och äta mat, slipa matstol och måla. Kattis hade en gammal hemma hos sig som dom fått av någon och då menar jag gammal :P men den duger att ha hos mamma, På tiden att hon har en . :) Vi har ju en man tar med sig men den är trasig och det är inte alltid man kommer ihåg! Så det ska bli såååå skönt att bara åka dit utan att tänka på det!

Nej kanske dags för mig att sätta lite fart här hemma, är ju så illatvungen Jiippppiiiii =/

Hade i allafall en jätte trevlig kväll i går Tack alla för det !


Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker helt klart att du ska säga ifrån =)

Det har jag gjort flera gånger. Och till slut så skiter jag i allt och lämnar honom, ett tag, med allt som ska göras och med tjejerna =) Han är inte så glad efteråt men då förstår han hur tufft jag har det!

Så testa nångång i alla fall!

Kram

2010-08-22 @ 18:07:40
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0