Godmorgon :)

Här vaknar vi sent som vanligt ! :P Nio ville  Kevin upp jag känner mig pigg och utvilad i dag såå skönt ! Robert sover fortfarande och få göra det någon några timmar till tills jag tycker att han ska upp :D Sova bort hela dagen går ju inte.
Så jag och Kevin ska gå och äta frukost får se om han vill äta nått han har inte ätit på flera dagar alltså vanlig mat . Välling funkar helt okej, men han är sjuk min lilla plutt !

I kväll så ska jag ut med syster och några till om inte min hals blir värre. Det smyger på sakta men säkert, ska dricka te så kanske det försvinner!

Nej nu ska vi äta frukost innan kl blir på tok för mkt.


Kommentarer
Postat av: Marie

Såg på blocket att det fanns ett litet hus ute i Ärla för typ 4500 kr i månaden =) Dock lite lång för oss då jag vill ha kvar barnen på dagis i Torshälla =/ Bara så du vet =)

2010-08-21 @ 09:30:11
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0