Helgen

Min helg var bra fram tills nu faktiskt. Mår illa och förstår inte http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7687698.ab 

Tror att länken vart rätt. Styvpappan dödade sin styvson med hårt slag i magen han var två år ! Att det finns sånna männsikor =/ han hade misshandlat den två åriga pojken en längre tid =/
Har en sån jädras stor klump i magen efter att jag läste det där =/

Men ja som sagt min helg har varit underbar. I fredags så shoppade vi loss lite grann i västerås
Robert: Jeans , två t-tröjor
Jag: Ett långt linne, hårsnoddar, skor, topp och en kofta.
Kevin: Tvåmjukis byxor och en mössa

Och allt blev ju inte spec dyrt då jag hade presentkort och hittade lite på rea :D

Sen åt vi på en god italiensk pizzeria/restaurang.  :) En mysig dag !
Sen på kvällen for vi till daniel som fyllde hela 23 år.

På Lördagen fick jag lite egen tid här hemma innna jag tog min cykel och cyklade till torshälla där Robert och Kevin var, vi monterade cykelsitsen som Kevin ska sitta i =) Sen hem och laga mat för att Josefin Krille och wilma kom på mat och efterrätt och en jädrans massa godis ! Mådde en aning illa av allt :D

Och i dag så är det söndag Robert han sover han ska jobba i natt så han får sova ett tag till! Jag har diskat och startat en maskin tvätt som jag hör är klar nu precis. När Robert vaknar så ska vi ta en cykeltur för att prova cykla med Kevin :) Mysigt !


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Fy fan vad hemskt! Jag förstår ju bara inte hur man kan slå ett oskyldigt litet barn, så fegt! Vilket äckel!



Det kommer att gå bra för Kevin ska du se :)

Ska du börja jobba igen? kram

2010-08-30 @ 06:29:04
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Okej hoppas du får jobb då :)

2010-08-30 @ 09:46:02
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0