hfjkdsaehbjklöfäwakjsfdö

Riktigt sur just nu, skrivit ett inlägg två gånger Men det försvann


jaja  kort! Fick inpuls i sista sekund typ. (nio) har varit ute och träffat vänner och druckit lite i kväll mycket kul massa man inte träffat på bra länge!!
Så det var jätte kul :) Jag kom hem halv två tror jag och Kevin sitter i sängen och tok skrattar och leker... tog upp han i våran säng han vart sur för att jag la mig och i våran säng så bökade han runt och lekte rövare med alla kuddar. Robert lackade ur haha .. man är inte glad mitt i natten när man är trött. Så här ute är vi jag och Kevin. Jag villl sova... Så trött så jag somanar sittandes snart. Kevin slåt klossar mot varandra så man får huvud värk AB sen ler han i mellan åt presis som att mamma det är okej va? jag har jätte kul springer runt som en galning..

Ja detta är då inte roligt
Snälla kan någon ge mig en lägenhet???

Nu vill jag sova...................

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör hårt sis :)

2010-08-15 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0