MÅndag

Ja i dag är det måndag, och det är lugnt och skönt här hemma.. Kevin sitter här brevid mig och små pratar och små kollar på tv.
Känns faktiskt skönt med måndag för en gångs skull. Är väl för att helgen varit mindre rolig. Eller Ja super trevlig men hemsk.

Fredagen så badade vi och myste Kevin jag och Robert , gjorde lite allt möjligt, Sen kom lördagen vi väntat på. Åkte i väg med husvagn till Åker för att fiska och umgås. Men jag säger då det ALDRIG Mer med Kevin i denna ålder. När han blir Älder så ska vi ju självklart göra det. Har aldrig någonsin varit med om en grinigare Kevin , här hemma leker han och är nöjd, visst han kan väl gnälla till men det är ju inget. Men visst vi fiskade där det knappt fanns plats för Kevin att springa eller det gick typ inte. Så man fick ju hålla honom och så och det gick inte. han var nöjd en sekund sen as grinig. Och våran lilla kille älskar vatten, och han ville till vattnet men det gick ju inte, Fiske vatten inget badvatten. Ja med andra ord det var Så Jobbigt. Man vart helt slut och tappade humöret inte kul att ha någon som skriker och kastar sig en hel dag =/Så det gör jag aldrig om! Men Kevin sov bra i alf, Tur var väl det annars hade jag gått under, todde att han skulle vakan där vid välling ätandet men icke så Underbart ! Dock fick jag gå upp 5  Krille och Robert skulle fiska. (Kevin vaknade ) men det hade jag trott men så kan det vara! Men i övrigt så hade vi ju trevligt men dock ingen fisk =( men god mat och så vidare.

Så i dag älskar jag Denna måndag men en glad och mysig Kevin <3 För han är ju det om dagarna igentligen !

Världens Finaste <3
 Här var Kevin glad när han fick äta blåbär :)

 

    

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars lilla Kevin. Att han måste utstå att göra det ni tycker är kul =) Haha!! Söt är han när han äter blåbär iaf =)

2010-08-09 @ 18:29:27
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihih sööötis..

2010-08-10 @ 16:50:08
URL: http://katrinmattssonblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0