Mobilen

Ja min mobil är spårlöstförsvunnen/borttappad.. ?? Ja jag har då ingen aning om vart den är, troligast är att den har åkt ur väskan/påsen på vägen hem från bilen på lördags natten! För jag och Robert har vänt upp och ner pålägenheten och den kan inte vara här någonstans:O Och till råga på allt så är det ljudlös på den, Stängde av då när vi åkte hem Kevin sov och jag satt brevid honom i bilen.. Hmm Jaa.. Men vi har ju ringt MASSA gånger och det går ju fram signaler. Så omnågon har tagit dem (om jag tappat  den) så kan den/dom svara. Och är dom ute efter att ta den så stänger man väl av den? ! Ja många teorier. :( Skit ledsen för alla bilder jag har på den, men dom allta flesta är på datorn men finns ett par som inte är !
Hur är detta möjligt??? Vart är den?

Jaja har i alf ett mobil nr tillfälligt och det finns på Facebook men jag kan inte ringa eller messa inga pengar på detta.. Fattar inte folk som har kontantkort :S old om ni frågar mig, hålla på att fylla på och hela tiden tänka hur mkt pengar man har om man kan ringa dit och hit, Men inte så många som har sånt old tror jag !  :P

Kevin hade feber i går kväll så han fick en dos alvedon och sen sov han, Han har gnällt till och från i natt men somnat om skönt!  verkar inte ha feber i dag, hmm konstigt ? men ska ta tempen snart och kolla men han känns då inte varm.
Fasen vilka sovmornar vi har tagit på senaste tid. Men Kevin lägger sig mellan 7-8 och sover till Nio. Fast i bland ska tilläggas att han är vaken på natten . Men även om han sover hela natten så sover han länge. Jag klagar inte på så vis jag älskar att sova ! Tidiga mornar är hemskt, Men man börjar ju tänka hur man ska orka upp och jobba inom en snar framtid ? Haha

Hoppas att Kevin vill sova snart igen för jag är trött som vanligt och då ska jag oxå sova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0