Soffklättring

Ja Kevin har lärt sig att klättra i soffan sen ett par veckor tillbaka och det ogillas lite grann haha.. För upp det är ju lätt men ta sig ner är ju noll koll.. Borde lära sig att klättra och samtidigt ta sig ner.
För nu måste man ju ha koll hela tiden. Stod och diskade nyss och Kevin brukar ju leka överallt då. Och jag hörde honom skratta ifrån vardagsrummet, Jag trodde då att han kollade på filmen på tv(har en DVD Film på som vi köpte i dag) men icke sa nicke han hade klättrat upp i soffan och stog och drog i laddaren (som vi har i fönstret) Och höll på att ha ner allt i fönstet.
Puhh tänk om man hade kommit lite senare och då hade han slagit halvt ihjäl sig på soffbord och ja vet vad !
Så soffklättringen ogillas lite av mig, men visst man får ju vara med och passa i utvecklingen så är det ju =)

Nu kom min mamma hit och vi ska äta mat :) Så nu ska den lagar Kevin är jätte glad att mormor kom =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0