Tröttt

Hur kan man vara så trött som jag är? haha skulle kunna sova i flera veckor i sträck bara gå upp för att äta. Om någon lagat mat till mig förstås ! 

I dag så har vi varit ute och lekt i lekparken hela dagen, sen gick vi in för att då var det lunch dags och Kevin vila. Och jag fastnade  här fast disken väntade på mig, Men mina armar strejkade så jag löd dom och satte mig här som sagt.
Inga lägenheter eller hus finns det, blir så deprimerad =/ Kommer ut hus men på sjukt fel ställen, sen kommer det ut lägenheter på rätt ställe men dom är sjyhöga så man hoppar av stolen !
Så med andra ord så är det som vanligt med lägenhets-hus tittandes.. :/ :(

Här sover kevin som en stock kl var halv 6 :) (Förra veckan togs bilden) ! Han föll ihopp av trötthet , min söta lilla fis ! :=)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0