Underbar kväll

Ja här sitter jag Och myser för mig själv. har ätit lite choklad som min syster hade med sig till mig:D jag bjöd över henne på middag :) Äta själv det går ju liksom inte! Så i morgon vem äter jag med då? det är ju frågan:P
Vi ska i allafall stor handla i morgon Sååå skönt att äntligen få ha mat hemma :) Mumms !

Väntar på att mina presentkort ska komma och lite godis från pointshop och så ska jag beställa ett smycke till naveln.

Jag är på så himla bra humör för att idol ska börja, :D:D Fy fan jag bara älskar det programmet godis och gott och så Idol på fredag kvällarna det bästa ever :D
Haha så den som ska titta med mig ska vara knäpp tyst !! :D Lääääängtar !


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag längtar också till IDOL. Dock får jag se första programmet själv då Rickard ska upp till Stockholm och titta på Ozzy =/

2010-08-25 @ 09:40:39
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0