_________________

Oh jag är så himla trött, kan knappt hålla ögonen öppna och Kevin han skutar runt i gåstolen och "skriker" Haha.
Men det är ju mitt eget fel att jag är trött gick och la mig 02.00 :S men jag la mig i soffan och fick för mig att jag skulle spela poker på datorn, och bara av farten anmälde jag mig till ett bord med MASSA spelare och det gick bra för mig kom 3a så det tog ju ett par timmar :s Men jag vann ju pengar i alf :D
Så när Kevin vill sova ska jag oxå det :)

I dag skulle vi ha gått till syster men hon är sjuk, så vad gör vi nu? Men när Robert ska stiga upp senare i dag så ska vi åka till jysk och titta.

Nu ska jag ringa till fastighetsskötaren, lite trött på elementet som droppar nu för 10000 gången, sen hur dumt kan man ploga igentligen vi kan ju inte backa ut från våran parkering för det är en fet snöhög där:S Bra liksom!!Och det vore ju kul om dom skottade källar gången ut, jag kommer inte ut med barnvagnen.
Så det ska jag beklaga mig över!


Kommentarer
Postat av: kattis

hur mkt vann du då ? :) Ja ville aju att ni skulle komma hit, jäklarns att man skulle bli sjuk :(

2010-02-22 @ 09:13:21
URL: http://skattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0